Rock In Together

Friday, May 8, 2009

Handmade Picks by Rosli Mohalim Artwork


Ini adalah sebahagian hasil kerja saya iaitu Spectrum atau Pick guitar yang dibuat oleh saya sendiri dimana bahannya terdiri dari kulit kelapa,Cengkerang laut,Tanduk Kerbau,Batu marmar,Gading Gajah dimana anda boleh mencuba jika anda pemain gitar,boleh hubungi saya dilaman blog ini atau facebook saya.




RS pick guitar,dibuat sendiri oleh saya Pick by rosli mohalim. RS pick. (Rahsia tone yang baik. Selain dari amp, pick up, Dan jenama guitar).dalam video ini anda boleh mendengar perbezaan tone guitar yang saya mainkan.


No comments:

Post a Comment

Please keep in touch with me

dearest friends you all can check my newest update at my Facebook-Rosli Mohalim Nanyang Academy & My blogspot.......everybody keep support our locals music industries..

Followers

About Me

My photo
Since 1978 until 1986 my album with Sweet Charity and in this 2008 have release my new album single,is a compilition album with our local and new comer artist.